2011-08-11 / kl 14.09

godmorgoooooon!!! :)
vi kanske är lite trötta för att vi var uppe till ca 4 idag och vaknade vid tolv tiden :(
vrf får mamn inter sova så länge man vill?! :O
Kia får sova hur länge hon vill men det får inte jag :(
det är orättvist att syrran får åka till uppsala och vara där till ca 2 på natten och sova hur länge hon vill på morgonen.
men jag får INTE åka till stan visst jag får men det är inte roligt om man inte har tillräkligt med pengar så att man kan köpa snygga kläder, men aja man får nöja sig med att man har världens bästa kompisar och husdjur.
nu kommer kiiiiaaaaaaa! :D

Hejhallå c: Kia här. jag ska berätta lite om min skola och mitt liv and random stuff! ^w^
jag börjar med skolan.. IDAG så är det.. 6 dagar kvar tills den börjar och det är både bra och dåligt!
Nu ska jag berätta varför, jag berättar i fettext.
Bra saker:
Träffa kompisar. ♥
Skolresor. ♥
Att få helg.
dåliga saker:
Läxor.
Tråkiga lektioner.
Jobbiga lärare som tjatar!
Elaka killar som retas.


Det var typ de ända ENLIGT MIG!
Just nu sitter vi och kollar på harry potter- Fången från azkaban!
Snart så ska vi titta på Harry Potter - Flamande bägaren,
men efter det vet jag inte om vi ska kolla mera på hp.
Nu ska jag kolla mer och sen så får ni bilder när vi har kollat klart och gått upp till den andra datorn där alla bilder är ^^' Hejdåååå c:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0