Utkast: Aug. 11, 2011

Hejhallåköttblåbbäär <;
Eh, Kia aka kung skriver nu! Totally awesome ^w^ Iaf, Idag så har jag och Lollicen varit mest inne men lite ute och fixat header/tagit foton! Nyss så kollade jag på 2 av världens bästa filmer!!!!11 8DDD
'Den vise sten och hemligheternas kHammare. Bara så ni vet har jag lite typ blivit Harry beronde på senaste tid.
Liksom Harry är kärlek. ♥
Snart så ska vi kolla på 3an ^w^ Och det är så vår natt fortsätter x3
Ni ska få lite bilder som vi tog idag! c: oh yes. Iaf ni vill antagligen veta lite om mig? ;) okey, here it comes!
1. Jag heter Ivana egentligen men kallas för kia ^^'
2. Jag bor med min mamma, pappa och ena brorsa daimon, sen har jag en till bror som heter Iggy och en halvsyster som bor  i östersund. c:
3. Jag är 12 år, jäh som sagt jag är liten. TwT
4. jag är 150 cm lååååååång!1 JA JAG ÄR LÅNG SÅ KÄFTA INTE 33:
5. Jag har en hund som heter spira och är ungefär prick 1 år nu, 2 katter Molly och Silwa. c: Silwa är 4-5 år D: och molly är 2 år tror jag o..o
6. Jag ville bara skriva sex... ehehe jag är lite pervers!!½!!

Nu kommer Lollicen skriva och sen kommer bilder! c:

1. jag heter lovisa egentligen men kallas också för lollicen eller lollo^^
2. jag bor med min mamma pappa och min syster emeli'e
3. jag är 13 år
4. jag är 161 cm lång! :)
5. jag har 2 hundar som heter sira och satcha, 1 katt som heter cosmos och en pappigoja som heter filippa.
sira är ca 2-3 år, satcha är ca 1-2 år, cosmos är ca 6-7 år och gojan är ca 13 år i människo år.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! jag och kia kan vara lite konstiga, roliga, flummigaaaa och dryyyyga men det är inte så ofta vi är dryga. i nästa inlägg ska vi lägga upp lte bilder på oss som vi har tagit igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0